Splet se nenehno razvija in je postal privzeta točka podjetij in posameznikov za iskanje informacij, storitev in izdelkov. Za podjetja, ki si želijo konkurenčne prednosti, predstavlja večjezična spletna stran enega izmed najmočnejših vplivov na razširitev baze strank in večji obseg prodaje. Večjezične spletne strani bodo v procesu internacionalizacije še naprej nuja za podjetja in organizacije.
Dosezite tujegovoreče stranke
Če imate voljo in ste zmožni kaj predvideti in narediti vnaprej, lahko s sorazmerno majhnim naporom dosežete ogromne dodatne prihodke od tujih kupcev.
Učinkovito marketinško orodje
Možnost komunikacije z novim mednarodnim občinstvom v njihovem lastnem maternem jeziku vam bo nedvomno prinesla pozitivne rezultate, ne samo v finančnem smislu, pač pa tudi v marketinškem pogledu – širše občinstvo bo zaznalo vašo blagovno znamko, storitve in produkte.
Večjezična spletna stran je zagotovo ena izmed najučinkovitejših možnosti trženja vašega podjetja, zajetja novih strank, vzpostavljanja razmerij z novimi strankami in poslovnimi partnerji, vaši znamki pa daje mednarodni obet.
Nove stranke
Kar vam večjezična spletna stran prinese, so nove stranke. S tem, ko je vaša stran dosegljiva na tisoče ljudem, vaše podjetje predstavljate po vsem svetu ter samodejno pritegnete pozornost tuje govorečih kupcev, ki iščejo takšen produkt ali storitev.
Večja prodaja
Z vsakim dodanim jezikom se možnost za večjo prodajo poveča za 100 %. Četudi spletno stran prevedete v le nekaj glavnih svetovnih jezikov, npr. angleščino, nemščino in italijanščino, to predstavlja zaradi razširjenega trga veliko večje možnosti za izboljšanje prodaje, posledično pa investicija v prevod postane povsem zanemarljiva.
Z mislijo na stranke
Z večjezično spletno stranjo dokazujete, da mislite na stranke. Če jim z malo dodatnega truda ponudite spletno stran v njihovem jeziku, bo stranka začutila, da vam je zanjo mar in si bo z vami želela poslovati.
Zaupanje
Veliko ljudi skrbi nakup preko interneta, še predvsem v primeru, ko gre za nakup na spletni strani v jeziku, ki ga ne obvladajo. Če jim ponudite izdelek v njihovem jeziku, se bodo zaradi tega počutili bolj gotove – vedeli bodo kaj, kako in od koga kupujejo.
Premagajte konkurenco
Da si v današnjem času pridobite konkurenčno prednost, morate razmišljati širše. Veliko podjetij se želi razlikovati od konkurence. Poglejte svoje konkurente – če imajo oni večjezično spletno stran, zakaj je ne bi imeli tudi vi? Če je nimajo, zakaj ne bi potem svoje blagovne znamke uveljavili v tujini, preden bodo to storili oni?
Mednarodnost
Podoba je vse. Večjezična spletna stran kaže na to, da razmišljate, delate in poslujete mednarodno.
Spletni iskalniki
Spletni iskalniki vodijo stranke na vašo stran. Ponudite jim dostop do vaše spletne strani v jeziku, ki ga govorijo vaše tujegovoreče potencialne stranke – le tako vas lahko namreč najdejo tudi z lokalnimi iskalniki.
Podjetja se razvijajo in rastejo. Medtem ko ima danes veliko podjetij spletno stran le v slovenščini, pa bodo večjezične spletne strani kmalu postale zelo pogoste. Edina izbira uspešnega podjetja je, ali se bo za prevod spletne strani odločilo sedaj ali kasneje.
Avtorica: Brigita Vogrinec Škraba
Svet zapoje, če najdeš čarobno besedo.
(Joseph von Eichedorff)
Copyright © 2010-2024 Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec Škraba s.p.
Vse pravice pridržane.